۱۳۹۷ آذر ۲۸, چهارشنبه

با پودر آب بند کننده بتن MTOSEAL G-25 رطوبت را در بتن و سیمان کنترل کنید

MTOSEAL G-25 سیستم آب بندی مطمئن و دائمی سطوح بتنی و یا مواد سیمانی برای کنترل رطوبت، نشت و یا فرار آب می باشد. تشکیل و توسعه کریستال های غیر محلول در داخل لوله های مویینه و ریز ترک ها باعث مسدود شدن دائمی آن ها شده و از عبور و نشت آب جلوگیری نموده و تا پایان عمر سازه آن را آب بندی می نماید.
ویژگی های پودر آب بند کننده MTOSEAL G-25
به وجود آوردن آب بندی دائمی به طوری که تبدیل به بخش جدا نشدنی سازه می شود. بخش فعال آن ورقه، کنده و فرسوده نمی گردد.
بتن را در برابر عوامل خورنده موجود در آب حفظ می نماید.
عمل تشکیل کریستال ها در تماس با آب تشدید می شود و ایجاد نوعی حفاظت فزاینده می نماید.
در آلوده کننده نیست.
کاربرد پودر آب بند کننده بتن MTOSEAL G-25
رطوبت و آهک آزاد موجود در کاپیلار ها با مواد شیمیایی فعال در پودر آببند بتن واکنش داده و تولید کریستال های غیر محلول می نمایند. کریستال ها در عمق کاپیلار های بتن نفوذ کرده و آن را مسدود نموده و از عبور آب جلوگیری می نمایند و از طرفی اجازه عبور هوا و بخار را می دهند و راه تنفس سازه را باز می گذارند. مقدار نفوذ کریستال ها و توسعه آب بستگی به میزان فشردگی و میزان جذب سطحی بتن دارد ولی کریستال ها تا عمقی که آب وجود داشته باشد نفوذ می کنند. ایجاد آب بندی کامل پس از 5 تا 7 روز انجام می شود.
mtoseal G-25 قابلیت آب بندی و تحمل فشار اسمزی مثبت و منفی دارد. بنابراین می توان آن را روی سطوح داخلی و یا خارجی اجرا نمود اگرچه بهتر است روی سطحی اجرا شود که تماس مستقیم با آب دارد.
زیرا تشکیل و توسعه کریستال ها را تسریع می نماید. پس از تکمیل مراحل مواد آب بندی بتن و تشکیل کامل کریستال ها مواد فعال موجود در MTOSEAL G-25 بی اثر می شوند و به محض حضور رطوبت بعدی دوباره فعال می گردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Popular Posts