۱۳۹۷ اردیبهشت ۳, دوشنبه

در هنگام خرید مبلمان اداری مدرن رعایت چه نکاتی لازم است ؟

1-اولویت اول راحتی است.
هرگز فراموش نکنید مبلمان اداری منتخب از دید شما همانند هرگونه اسباب و لوازم شرکت علاوه بر ظاهر زیبا مستلزم به راحتی نیز میباشد. طراحی ارگونومیک، مخصوصا در صندلی ها، می تواند از توسعه درد های مزمن جلوگیری کند. راحتی تنها مختص به بعد فیزیکی نیست و شامل بعد روانی نیز می شود. مطمئن شوید که میز خریداری شده دارای کشو های کافی باشد تا از بی نظمی در اداره پرهیز شود.
2- به پارچه استفاده شده دقت کنید.
 برای مکان های عمومی تر و قسمت هایی که بیشتر استفاده می شوند و در دسترس همه هستند، بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که بتوان سطح آنها را به راحتی تمیز کرد. مشاوران شرکت فضاگویا پیشنهاد میکنند از صندلی با روکش چرم برای کارکنان استفاده شود تا راحتی بیشتری ایجاد گردد، اما بهتر است برای مکان های عمومی تر از پارچه هایی با جنس وینیل استفاده شود زیرا تمیز کردن آن ساده تر است همچنین راحتی را برای عموم به ارمغان می آورد.
3-به انعطاف پذیری مبلمان توجه نمایید :
3-هنگام خرید به انعطاف پذیری مبلمان اداری مدرن و به برنامه 5 سال بعدی خود توجه کنید. زمانی که بخش های داخلی مبلمان خود را انتخاب می کنید، در ذهن خود به سازگاری آنها با شغل و برنامه آینده تان دقت کنید. به پتانسیل مورد نیاز برای آرایش دوباره دفتر فکر کنید. همچنین دقت کنید این مبلمانی که انتخاب کرده اید را می توان در آینده استفاده کرد یا در آینده تبدیل به وسایلی بی استفاده خواهد شد. به صورت ایده آل، همه به دنبال لوازم و تجهیزاتی هستند که به سادگی قابلیت حمل و نقل داشته باشند و بتوان آنها را به سادگی به آدرس جدید انتقال داد. از این رو دقت کنید آیا به مبلمان و صندلی های چرخ دار نیاز دارید یا مکان استقرار آنها ثابت است. لازم به ذکر است مشاوران شرکت فضاگویا تمامی این نکات را برای شما بازگو کرده و بهترین پیشنهادهای کاربردی برای محل کار شما در اختیارتان قرار خواهند داد.
4-مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود قرار دارد.
قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که میز یا صندلی مورد نظر شما برای بیشتر افراد با قابلیت های بدنی مختلف قابل استفاده باشد. زیرا شاید کارکنان شرکت شما عوض شوند ولی نمی توان هر سال مبلمان اداری را تعویض کرد. هنگام خرید دقت کنید که مبلمان قابلیت استفاده برای افراد بلند قد یا افراد چاق را داشته باشد.

خرید مبلمان اداری لوکس، همانطور که در بالا ذکر شده، نیاز به دقت بسیار زیاد دارد. متخصصان طراحی داخلی شرکت فضا گویا توانایی آنالیز فضای اتاق و دفتر شما را همراه با تجربیات زیاد خود در این زمینه دارا هستند و می توانند به شما در انجام اینکار کمک کنند. به گونه ای که طراحی مناسب و متناسب با نوع شغل شما صورت گیرد. همچنین شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت پارتیشن و قیمت میز اداری می توانید به صفحه رسمی وب سایت فضا گویا مراجعه نمایید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Popular Posts