۱۳۹۷ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

همه آنچه که مورد نیاز شما در محیط کاری است ؟

با مبلمان اداری فضا گویا به استقبال موفقیت بروید
محیط اداری دکوراسیون مناسب فضای خود را می طلبد درست مثل فضای مسکونی و یا هر کار دیگری که فضای خاصی را شامل می شود . با در نظر گرفتن ساعات زیادی که کارمندان آن مجموعه در آن مشغول به کار هستند، مبلمان اداری استاندارد باید زیبا و چشم نواز باشد که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است اما قیمت مبلمان اداری در کنار موارد دیگر نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است . بسیاری از شرکت ها با مشکل کمبود فضای کافی و زیاد بودن نیروی کار مواجه هستند . خلاقیت و نوآوری در طراحی دکوراسیون محیط اداری و شرکت ها در استفاده مناسب از فضا، اولین قدم را تشکیل می دهد. چرا که دقت و توجه صحیح به انتخاب مبلمان اداری می تواند به کارآمدی فضا بسیار کمک کند .
با پارتیشن های اداری، محیط های شناور بسازید
پارتیشن اداری همانگونه که از نام آن پیداست، خود یکی از انواع جداکننده های موقتی و کاذب اداری است که به راحتی می توان در کمترین زمان ممکن محیط اداری خود را باب میل خود طراحی کنید و به منظور نظم بخشیدن، بهینه سازی،زیبا سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی امن و آرام و جهت دوری از صدا و نیز دیگر عوامل بر هم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، نوع کاربری، ارتفاع، متریال، ترکیب بندی رنگ و ملزومات آن می تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری می باشد . ضمن آنکه این محصولات با توجه به انواع قیمت پاتیشن اداری که به پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره با متریال مختلفی مانند پارتیشن های اداری شیشه ای، آلومینیومی و ام دی اف تقسیم می شود این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل بدون آسیب رساندن به فضای اصلی و جابجایی آن و در صورت لزوم، اصلاح متراژ می باشد .
میز اداری، راحتی و کارایی را به کارمندان هدیه میدهد
میز اداری همچون دیگر لوازم ضروری برای تمامی ادارات و سازمان ها و نهاد ها و ارگان ها به شمار می رود . اما برخی از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آن ها به سختی انجام می شود . اما بسیاری از مدیران در انتخاب قیمت میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آن ها به سختی انجام می شود . به ویژه اگر شرکت از بخش های متنوع و متفاوتی تشکیل شده باشد . تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه های متعدد طراحی و ساخت میزهای اداری، سفارش کار و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می باشد، در صورتی این کار کاملا علمی است و نیاز به مشاور و تخصص دارد . انتخاب صحیح میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آن ها تاثیر مستقیم دارد . میزهای اداری فضا گویا شامل میز مدیریت، میز کارمندی، میز منشی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز کارگروهی، میز پذیرایی است . در هنگام خرید انواع میز اداری باید به رنگ، سایز و اندازه، طرح و زیبایی، استحکام و دوام میز اداری و قیمت میز اداری توجه داشته باشید .
شرکت مبلمان اداری فضا گویا پیشرو در طراحی و ساخت مبلمان اداری با رعایت اصول ارگونومی انواع میز اداری، پارتیشن اداری، میز منشی، میز کنفرانس، کتابخانه، کانتر و... را تولید و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Popular Posts